fredag 2 september 2011

Sommarens bästa.

När man får lite pengar över och är i stockholm för att unna sig, ja då är det alldeles helt på pricken rätt att köpa sig en fin väska.

Det gjorde jag och det blev en fin rottingväska från Palmgrens, i smurffärg som luktar lyxigt läder och är den bästaste sommarväskan man kan tänka sig. En rolig sak att tillägga är att denna var den enda av sitt slag, så jag kommer inte ha så många att springa ihop med som har densamma väska som jag. Sådant tycker jag är kuligt. Den ska nog snart få stoppas om och läggas för vila tills nästa vår och sommar, men tills dess ska den hänga fint på min axel.

Såhär ser den ut

sommar aug 407
Godishimmelsfärg och små små hål där man kan kika vad man har i väskan.
sommar aug 413
Ömtåligt rotting som låter serietidningar bilda fina mönster inunder eller klubbor vars handtag ibland brukar sticka ut ur.
sommar aug 414
sommar aug 417
Och den dinglar fint när man går och har perfekt storlek för att få plats med en kamera, plånbok, mobil och en liten kofta för kyligare sommarkvällar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar