torsdag 6 oktober 2011

Oktober.

Det är så härligt att ruskhöstvädret inte har dragit igång riktigt ännu. Ja, eller, förutom idag i alla fall.
Men jag har fått hela Glee säsong 2, så jag kan bota tråkigt höstkvällar.
Annars trivs jag med hösten, den friska vinden, att få tända ljus och de vackra färgerna.
I veckan hämtade jag min syster Klara på skolan och med henne på pakethållaren cyklade vi hem för att klättra i äppelträdet och slå ner alla goda och syrliga äpplen. Så det har luktat nygjord äppelmos och hembakt äppelkaka hemma hos oss de senaste dagarna! Inte fy skam det inte!
Imorgon flyger jag till Göteborg. Jag har längtat ihjäl mig efter alla fina vänner jag fick i Frankrike!
Men nu ska vi äntligen ses! Och jag tror det kommer bli obeskrivligt bra!
Ni får ha en fin höstkväll mina kära vänner!


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar